Avantaje


Forma aceasta de advertizare este una unicat in Romania, Bulgaria si nu numai iar impactul pe care il are este unul care poate fi cuanitificabil.


Nu exista multe forme de advertising care sa ofere "reclama in mana clientului"!



Un avantaj al acestui suport este ca poate oferii clientului posibilitatea de a realiza o campanie la nivel national/local/regional fara sa cheltuie inutil niste bani cum este cazul altor medii clasice




FillBoard™ atrage mult mai mult atentia in comparatie cu alte metode de publicitate din statiile de petrol si din magazine




Rezultate cantitative:
  • 4-6% din metodele publicitare clasice nesprijinite in- si out- door au fost rechemate in incinta statiilor de petrol 14% FillBoard™ !
  • 8-25% campanii publicitare sprijinite au fost resolicitate
  • 58 % FillBoard™!
Rezultate calitative:
  • 70% dintre respondenti au descris sistemul FillBoard™ca fiind pozitiv , original si informativ

Conform datelor oferite de Alvern / detinatorul patentului

Publicul tinta prezent in benzinarii este unul eterogen ca si varsta, pozitie sociala, venituri, profesii, etc.




  • Sursa: Studiu intern realizat in colaborare cu reteaua de benzinarii MOL
  • Esantion: 5000 autovehicule
  • Univers: 377.000;
  • Perioada: februarie-iunie 2004
CASINO LIFE & BUSINESS MAGAZINE
Revista Politica
Mozzart Bet
DGL Pro
ForRichOnly
Consultanta Certificare Iso
CRAS
TopEngineering

ReelDealSlots